مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 02:502021-08-23ورزشي

 شرکت 1000 بسیجی همدانی در طرح شهید سلیمانی


فرمانده سپاه ناحیه همدان از حضور یک هزار بسیجی همدانی در مراکز بهداشت، انجام غربالگری، کمک به پایگاه های سلامت، واکسیناسیون، کنترل مبادی ورودی و خروجی شهر خبر داد و گفت: - ایسنا/همدان فرمانده سپاه ناحیه همدان از حضور یک هزار بسیجی همدانی در مراکز بهداشت، انجام غربالگری، کمک به پایگاه های سلامت، واکسیناسیون، کنترل مبادی ورودی و خروجی شهر خبر داد و گفت: این اقدام در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی و کمک به کادر درمان انجام می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ علی بقایی با اشاره به اینکه 52 تیم متشکل از بسیجیان شهرستان همدان در ایستگاه ها، مقرهای سلامت و مراکز واکسیناسیون مستقر هستند، افزود: در حال حاضر سه ایستگاه ثابت واکسیناسیون و یک ایستگاه خودرویی در سطح شهرستان فعال شده که 50 درصد از نیروهای آن را بسیجیان و 50 درصد دیگر را اعضای کادر درمان تشکیل می دهند.

وی با بیان اینکه فعالیت ایستگاه خودروی واکسیناسیون در همدان آغاز شده است، افزود: کلینیک شیخ الرییس، تالار قرآن، سالن ورزشی شهید سلیمانی و پارکینگ بلوار ارم مقرهای تجمیعی واکسیناسیون در همدان هستند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان یادآور شد: برخی از افراد که توانایی حضور در مراکز واکسیناسیون را ندارند توسط گروه های جهادی با خودرو به مراکز واکسیناسیون انتقال داده می شوند و پس از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 شرکت 1000 بسیجی همدانی در طرح شهید سلیمانی

 شرکت 1000 بسیجی همدانی در طرح شهید سلیمانی